miercuri, 8 decembrie 2010

Scrisoarea unui copil al străzii către Moş Crăciun

Dragă Moş Crăciun,
Ştiu că vei veni în seara aceasta şi că eu trebuie să am ghetele încremate pentru ca tu să-mi poţi pune în ele darul pe care mi l-ai adus. Îţi trimit această scrisoare pentru a te anunţa să nu mai treci pe la mine deoarece în noaptea aceasta este tare frig şi nu-ţi pot pune la dispoziţie încălţămintea pe care pe care îi port şi zi şi noapte. Oricum nu cred că ai fi pus ceva în adidaşii mei rupţi. Eu, nu numai că nu am cu ce să-i încrezem cum fac ceilalţi copii dar nici nu am avut cu ce să cumpăr o aţă şi un ac. Oamenii îmi oferă mai mult resturi de snacksuri, pufuleţi, Coca-Cola. Oricum, cred că îţi scriu degeaba această scrisoare pentru că tu treci numai pe la case mari, unde copii dorm pe pernă. Apropos, eu cred că te-aş simţi dacă ai veni să-mi aduci vre-un dar. Când dorm, simt fiecare frunză care cade şi fiecare pas care se apropie. De-asta cred că mă eviţi, pentru că ştii că te voi vedea.
Lumea zice că tu eşti cel mai bun om de pe pământ şi că ai câte ceva pentru fiecare. Poate că pentru mine mă ai pe mine. Adică în ultimele ocazii în dimineţile de Crăciun, în adidaşii mei m-am găsit pe mine, şi sincer sunt mulţumit cu acest dar. Poate că anul acesta mă voi găsi tot pe mine. Te rog, chiar dacă adidaşii sunt rupţi şi nu i-am lustruit, vreau ca mâine dimineaţă când mă voi trezi să mă găsesc pe mine.
Copilul aruncă câtcolo pixul şi mototoli hârtia. Începu să plângă pentru că nu ştia adresa lui Moş Crăciun. Vântul suflă puternic şi o dată cu gluga ce o ninea pestre creştetul blond luă şi hârtia mototolită şi o azvârli până aici pe blogul Alt Om. Poate că cineva o va citi şi în zilele următoare trecând pe lângă acest copil al străzii îţi va aminti cât de mult ar însemna pentru el o pereche de ghete ca să pună în ele cel mai frumos dar pe care i l-a dat Dumnezeu: persoana lui… aşa murdară şi poate urât mirositoare. Totuşi, ea este la fel de preţioasă în ochii Lui precum este persoana ta, curată şi împarfumată.
 Trimis de: Politic Ramona

Un comentariu:

  1. Interesant sa poti vedea un lucru important in aceste randuri, si anume ca: In fata Lui Dumnezeu toti oameni-s egali, nimeni nu este mai mare decat altul. Nimeni nu este mai de valoare decat altul si pentru fiecare s-a platit acelasi Pret de Rascumparare. Nimic nu vom lua de pe acest pamant si poti spune daca ai putere ca mai castigat e un copil al strazi decat un bogat deoarece un bogat se va gandi intotdeauna la averea lui, la ceea ce are si la ceeea ce v-a lasa in urma, dar un sarac mai degraba priveste in perspectica si nu in urma.

    RăspundețiȘtergere